Επιστ. Υπεύθυνος | Πλέσσας Φώτιος, Καθηγητής |
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος | Κοράκης Αθανάσιος, Καθηγητής |
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος | Σωτηρίου Χρήστος, Καθηγητής |
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
|
|
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ στα τοπικά ΜΜΕ, σχετικά με το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, τα οποία βασίστηκαν, ως φαίνεται, αποκλειστικά σε ένα ανυπόγραφο κείμενο που φέρεται να αποτελεί επίσημη άποψη του Φοιτητικού Συλλόγου του Τμήματος ΗΜΜΥ, και προς αποκατάσταση της αλήθειας, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:
Το Τμήμα ΗΜΜΥ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη διάρκεια των 18 χρόνων λειτουργίας του έχει καταφέρει να δημιουργήσει εύφημο και υπολογίσιμο αποτύπωμα στον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, αλλά και στην ευρύτερη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, συμβάλλοντας σημαντικά στην ευρύτερη κοινωνική πρόοδο και ευημερία. Αυτό διαπιστώνεται με αντικειμενικό τρόπο από πλήθος στοιχεία, τα περισσότερα από τα οποία μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να αναζητήσει στην έκθεση αξιολόγησης του Τμήματος (τη μοναδική έκθεση αξιολόγησης για τέτοιου γνωστικού αντικειμένου Τμήμα, στην Ελλάδα, ως τώρα). Ανάμεσα σε αυτά ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το τμήμα ΗΜΜΥ του ΠΘ:
Αυτά τα στοιχεία και οι μαρτυρίες των αποφοίτων μας, των εργοδοτών τους, των συνεργατών τους κ.λπ. καταδεικνύουν ότι το τμήμα ΗΜΜΥ συμβάλλει με έμπρακτο και ουσιαστικό τρόπο στην εθνική προσπάθεια για την παραγωγική και κοινωνική ανασυγκρότηση της πατρίδας μας, καθώς και στην προαγωγή των κοινωνικών ιδεωδών που οφείλει, με βάση το Σύνταγμα, να υπηρετεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σε θέματα χρηματοδότησης, υποδομών και προσωπικού, επιδιώκει τη βέλτιστη δυνατή εκπαίδευση των φοιτητών του και τη διεύρυνση των διαθέσιμων επιλογών τους μετά την αποφοίτηση, ώστε να συγκρατηθεί το πνευματικό κεφάλαιο της πατρίδας μας εντός των συνόρων της, με πρόγραμμα σπουδών εφάμιλλης ποιότητας με τα προγράμματα σπουδών κορυφαίων μητροπολιτικών Ιδρυμάτων και με συστηματικές διαδικασίες αυτοαξιολόγησης.
Όλα αυτά έχουν πραγματοποιηθεί και συνεχίζουν να καθίστανται εφικτά με τη συμβολή όλων των μελών της κοινότητάς μας, μελών ΔΕΠ, επιστημονικών συνεργατών, διοικητικού και τεχνικού προσωπικού, κυρίως όμως χάρη στη συμβολή των φοιτητών μας, που ενθαρρύνονται να συμμετέχουν στην διαρκή προσπάθεια όλων μας για βελτίωση, με τη συμμετοχή τους σε σχετικές επιτροπές, την υποβολή εποικοδομητικής κριτικής, ακόμα και τη γόνιμη αντιπαράθεση.
Δυστυχώς μικρή ομάδα φοιτητών, με πρόσχημα την απαιτητικότητα ενός προγράμματος σπουδών υψηλού επιπέδου, αντί να συμμετέχει με δημιουργικό τρόπο στην κοινή μας προσπάθεια, επιχειρεί να διαμορφώσει συνθήκες μηδενιστικού ακτιβισμού και να κατασκευάσει εντυπώσεις διασπείροντας ψευδείς, αόριστους, και εν τέλει συκοφαντικούς ισχυρισμούς, επειδή απέτυχε να πείσει το Σώμα του Φοιτητικού Συλλόγου να συνεχίσει μια κατάληψη.
Αδυνατούμε να κατανοήσουμε ποια αξία υποτίθεται ότι προάγει αυτή η πρακτική, ποιο φοιτητικό συμφέρον υποτίθεται ότι υπερασπίζεται και από ποιο ακαδημαϊκό ήθος διέπεται. Τελικός αποδέκτης της στρεβλής εικόνας που παρουσιάζεται είναι το σύνολο των φοιτητών μας και η αξία του πτυχίου τους. Το Τμήμα μας διαθέτει διαρκείς επιτροπές αναθεώρησης του προγράμματος σπουδών, καθώς και μηχανισμούς αξιολόγησης των διδασκόντων και των μαθημάτων από τους φοιτητές, και δεσμεύεται από συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο σχετικά με τη σύγκληση των οργάνων του και τις διαδικασίες λήψης απόφασης, στις οποίες είναι θεσμικά κατοχυρωμένη και η συμμετοχή των φοιτητών.
Σε μια εποχή που επιχειρείται μια συστηματική απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου και η χειραγώγηση των πολιτών με τη διασπορά ψευδών ειδήσεων, εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε, με συνοδοιπόρο τη συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών που συμμερίζονται την αγωνία μας για ανοιχτό, γόνιμο, δημοκρατικό και ποιοτικό δημόσιο Πανεπιστήμιο, ατομική και κοινωνική πρόοδο και ευημερία.