Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
| |
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το άτυπο Εργαστήριο Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (Creative Technologies Learning Lab) διοργάνωσε στις 9 Μαΐου 2019 εκδήλωση με αντικείμενο «Προβληματοκεντρική Μάθηση σε Θετικές Επιστήμες». Η εκδήλωση πραγματοποιήθκε στο Ξενοδοχείο Ξενία στο Βόλο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια το ερευνητικού σχεδίου ADLES: Active Digital Learning Environment in Schools” (https://adles.eu/ ) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και υλοποιείται από το Εργαστήριο Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης Hayme Ana Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi της Τουρκίας, το Universidade de Vigo της Ισπανίας, το IKAROS Formazione της Ιταλίας, το University of Central Lancashire του Ηνωμένου Βασιλείου, και το Virtual Campus της Πορτογαλίας. Επιστημονικά υπεύθυνος του έργου είναι ο Ομότιμος Καθηγητής του Τμήματος κ. Ηλίας Χούστης ενώ οργανωτικά υπεύθυνη είναι το μέλος ΕΔΙΠ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.
Στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου έχει αναπτυχθεί μια ψηφιακή υπηρεσία για διαχείριση δραστηριοτήτων ενεργούς μάθησης καθώς με πλήθος δομημένων δραστηριοτήτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως καλές πρακτικές ενεργούς και προβληματοκεντρικής μάθησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η ημερίδα διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σε συντονισμό με την Διευθύντρια του Παραρτήματος Μαγνησίας κ. Στέλλα Δημητρακοπούλου και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας σε συντονισμό με το Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου κ. Κώστα Παναγιώτου. Το ακροατήριο, που αποτελούνταν από 80 άτομα αποτελούνταν από καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και μαθητές. Το ακροατήριο, είχε την ευκαιρία να εκτεθεί στους στόχους και τα αποτελέσματα του ερευνητικού σχεδίου. Επιπλέον, το ακροατήριο συμμετείχε σε workshop κατά το οποίο υλοποίησε σε ομάδες δραστηριότητες ενεργούς μάθησης που σχετίζονται με θετικές επιστήμες. Το workshop, που περιείχε στοιχεία συναγωνισμού ανάμεσα στις ομάδες όσον αφορά την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος, και συγκεκριμένα το κτίσιμο ενός όσο το δυνατό ψηλότερου πύργου που μπορεί να υποστηρίξει ένα συγκεκριμένο βάρος, είχε σημαντική επιτυχία.