Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
| |
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το Π.Ε.Κ.Ε.Σ Θεσσαλίας, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΤΗΜΜΥ), ο Σ.Ε.Ε. Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνος Παναγιώτου, και η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Παράρτημα Μαγνησίας, συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα «Προβληματοκεντρική Μάθηση σε Θετικές Επιστήμες». Η εκδήλωση, που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, θα πραγματοποιηθεί στις 9 Μαΐου 2019 στο Ξενοδοχείο Ξενία Βόλου, στην οδό Πλαστήρα 1. Θα διαρκέσει από τις 11.00 έως τις 13.30 ενώ η εγγραφή θα ξεκινήσει στις 10.30.
Η προβληματοκεντρική μάθηση είναι μια προσέγγιση εκπαίδευσης στην οποία οι εκπαιδευόμενοι χτίζουν γνώση ενεργά εστιάζοντας σε συγκεκριμένες, σύνθετες προκλήσεις που συχνά έχουν σύνδεση με την πραγματική ζωή. Η προσέγγιση, η οποία έχει εφαρμογή σε ποικίλους θεματικούς τομείς, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα. Επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να συνδυάσουν γνώση από διαφορετικά αντικείμενα προς τη σύνθεση λύσεων, προσομοιώνει τον τρόπο με τον οποίο η γνώση εφαρμόζεται στην πραγματική ζωή διευκολύνοντας έτσι τη μεταφορά της από το ακαδημαϊκό περιβάλλον σε επαγγελματικούς ρόλους, και συμβάλλει στην οικοδόμηση, πέραν των βασικών γνώσεων, εγκάρσιων δεξιοτήτων όπως της ικανότητας διερεύνησης, της αναλυτικής σκέψης, της αξιολόγησης πληροφορίας, και της αποτελεσματικής επικοινωνίας σε διεπιστημονικές ομάδες.
Η εκδήλωση θα επικεντρωθεί τόσο στο θεωρητικό υπόβαθρο της προβληματοκεντρικής μεθόδου ανάπτυξης γνώσης όσο και στην πρακτική εφαρμογή της σε δραστηριότητες επίσημης και ανεπίσημης μάθησης. Θα παρουσιαστούν ψηφιακές υπηρεσίες που συμβάλλουν, ως συμπληρωματικά μαθησιακά εργαλεία, στη συνεργασία και την συλλογική ανάπτυξη γνώσης στα πλαίσια προβληματοκεντρικών πρακτικών. Το ακροατήριο θα συμμετέχει ενεργά σε βιωματικές δράσεις προβληματοκεντρικής μάθησης με εφαρμογή σε θετικές επιστήμες και ευρύτερες δραστηριότητες προώθησης της κριτικής σκέψης.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες προβληματοκεντρικής μάθησης που θα παρουσιαστούν στην εκδήλωση αναπτύσσονται στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου ADLES: Active Learning Environments in Schools στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος το ΤΗΜΜΥ. Το σχέδιο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και υλοποιείται από το 2017 έως το 2019. Επιστημονικά υπεύθυνος του ερευνητικού σχεδίου είναι ο Ομότιμος Καθηγητής του ΤΗΜΜΥ κ. Ηλίας Χούστης ενώ οργανωτικά υπεύθυνη είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.