Αντωνιάδης Χαράλαμπος, Ακαδημαϊκή Διδακτική Εμπειρία | |
---|---|
Γνωστικό Αντικείμενο | Αλγόριθμοι Σχεδίασης Κυκλωμάτων VLSI - Αλγόριθμοι Προσομοίωσης |
Δίπλωμα | Μηχανικού Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
Διδακτορικό | Μηχανικού Η/Υ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
Γραφείο | 425 |
Τηλ. | +30 24219 74979 |
haadonia@uth.gr | |
CV Google Scholar |
Loading…
Δομή Προαπαιτούμενων Μαθημάτων
Xρώμα κόμβου:
1ο Έτος 2ο Έτος 3ο Έτος 4ο-5ο Έτος
Σχήμα Κόμβου:
Κύκλος: Υποχρεωτικό Μάθημα
Τετράγωνο: Μάθημα Επιλογής
Αστεράκι: Μάθημα για το οποίο γίνεται η αναζήτηση
Σύρσιμο Κόμβου:
Κάνοντας κλίκ στον κόμβο και μετακινώντας το ποντίκι.
Μεγένθυση & Μετακίνηση Γραφήματος:
Κάνοντας κύλιση (scrolling) και σύρσιμο (dragging) του ποντικιού.