Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
| |
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΤΗΜΜΥ), και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr), δέχθηκε επίσκεψη του 6ου Λυκείου Βόλου στο εργαστήριο υπολογιστών του τμήματος στις 22 Απριλίου 2024. Συμμετείχαν 20 μαθητές συνοδευόμενοι από τον διευθυντή του σχολείου κ. Ράπτη.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα σπουδών, τις επιστημονικές κατευθύνσεις του τμήματος, και τις ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας των αποφοίτων. Συμμετείχαν σε συζήτηση με ερωτήσεις σχετικές με επαγγελματικό προσανατολισμό σε πολυτεχνικές κατευθύνσεις.
Στη συνέχεια, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε διαδραστικές εκπαιδευτικές ασκήσεις συνεργαζόμενοι σε ομάδες για το σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων σε θέματα φυσικών επιστημών και βιωσιμότητας. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν τις ψηφιακές μαθησιακές υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν από την ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης στα πλαίσια του ερευνητικού έργου DigiMat: Excellence for Digital Education in Materials Engineering που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και υλοποιείται από το 2022 έως το 2024. Οι ψηφιακές υπηρεσίες ενίσχυσαν τη διαδραστικότητα της μάθησης ενώ συνέβαλαν στη συνεργασία, τη δόμηση μαθησιακών δραστηριοτήτων, την ψηφιακή παρουσίαση τους, και την πρόσβαση σε ψηφιακό μαθησιακό περιεχόμενο.
Στο ερευνητικό έργο συμμετέχουν, εκτός από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εκπαιδευτικοί οργανισμοί τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από την Πολωνία, την Εσθονία, και την Τσεχία. Επιστημονικά υπεύθυνοι του ερευνητικού έργου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο Ομ. Καθ. του ιδίου τμήματος κ. Ηλίας Χούστης.