Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών

MENUMENU
  • Τμήμα
      • Φυσιογνωμία
      • Διδάσκοντες
      • Πολιτική Ποιότητας
      • Νέο Κτίριο
      • Διοίκηση
      • Προσωπικό
      • Αξιολόγηση Τμήματος
  • Σπουδές
    • Γνωστικά Αντικείμενα
    • Προπτυχιακές Σπουδές
    • Μεταπτυχιακές Σπουδές
      • Π.Μ.Σ. στην «Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ»
      • Π.Μ.Σ. στα «Ευφυή Δίκτυα Ηλεκτρικής Ενέργειας»
      • Π.Μ.Σ. στην «Εφαρμοσμένη Πληροφορική»
      • Υπότροφοι Π.Μ.Σ. «Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ»
      • Υπότροφοι Π.Μ.Σ. «Εφαρμοσμένη Πληροφορική»
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Κινητικότητα Erasmus+
    • Κατάλογος Μαθημάτων
      • Προπτυχιακά Μαθήματα
      • Μεταπτυχιακά Μαθήματα
        • Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ
        • Ευφυή Δίκτυα Ηλεκτρικής Ενέργειας
        • Εφαρμοσμένη Πληροφορική
      • Erasmus
    • Πιστωτικές Μονάδες ECTS
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Π.Π.Σ. Εαρινού
      • Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Π.Π.Σ. Χειμερινού Εξαμήνου
      • Ανα Έτος Ωρολόγιο Π.Π.Σ. Χειμερινού Εξαμήνου
      • Μαθήματα Π.Π.Σ. Χειμερινού που διδάσκονται τώρα
      • Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Π.Π.Σ. Εαρινού Εξαμήνου
      • Ανα Έτος Ωρολόγιο Π.Π.Σ. Εαρινού Εξαμήνου
      • Μαθήματα Π.Π.Σ. Εαρινού που διδάσκονται τώρα
    • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Εαρινού
      • Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ
        • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Χειμερινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Χειμερινού που διδάσκονται τώρα
        • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Εαρινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Εαρινού που διδάσκονται τώρα
      • Ευφυή Δίκτυα Ηλεκτρικής Ενέργειας
        • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Χειμερινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Χειμερινού που διδάσκονται τώρα
        • Ωρολόγιου Π.Μ.Σ. Εαρινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Εαρινού που διδάσκονται τώρα
      • Εφαρμοσμένη Πληροφορική
        • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Χειμερινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Χειμερινού που διδάσκονται τώρα
        • Ωρολόγιο Π.Μ.Σ. Εαρινού Εξαμήνου
        • Μαθήματα Π.Μ.Σ. Εαρινού που διδάσκονται τώρα
    • Επαγγελματικά Θέματα
    • Πιστοποιήσεις
      • Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην «Επιστήμη Δεδομένων»
    • Υποστήριξη Φοιτητών
      • Υποστήριξη ΦμεΑ
      • Συχνές Ερωτήσεις
      • Παρενόχληση - Εκφοβισμός
      • Μήνυμα Προέδρου
    • Πρακτική Άσκηση
  • Έρευνα
    • Εργαστήρια
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Μεταδιδακτορική Έρευνα
    • Υποψήφιοι Διδάκτορες
    • Διατριβές – Εργασίες
    • Ερευνητικά Προγράμματα σε Εξέλιξη

      SL-ReDu: Αναγνώριση Νοηματικής Γλώσσας στην Εκπαίδευση

      Επιστ. Υπεύθυνος

      Ποταμιάνος ΓεράσιμοςΠοταμιάνος Γεράσιμος, Αναπληρωτής Καθηγητής
      E-mail: gpotamianos@e-ce.uth.gr

      Τίτλος SL-ReDu: Αναγνώριση Νοηματικής Γλώσσας στην Εκπαίδευση
      Διάρκεια 2020 – 2023
      Ιστοσελίδα https://sl-redu.e-ce.uth.gr/

      Περισσότερα →

      Qualcomm Faculty R&D Award 2019

      Επιστ. Υπεύθυνος

      Σωτηρίου ΧρήστοςΣωτηρίου Χρήστος, Αναπληρωτής Καθηγητής
      E-mail: chsotiriou@e-ce.uth.gr

      Τίτλος Qualcomm Faculty R&D Award 2019
      Διάρκεια 2019 – 2023
      Ιστοσελίδα https://caslab.e-ce.uth.gr/

      Περισσότερα →

      Characterisation of LN2 UUI

      Επιστ. Υπεύθυνος

      Σωτηρίου ΧρήστοςΣωτηρίου Χρήστος, Αναπληρωτής Καθηγητής
      E-mail: chsotiriou@e-ce.uth.gr

      Τίτλος Characterisation of LN2 UUI
      Διάρκεια 2019 – 2023
      Ιστοσελίδα https://caslab.e-ce.uth.gr/

      Περισσότερα →

      BigOptiBase - Βελτιστοποίηση Κατανάλωσης Ενέργειας Σταθμών Βάσης με Τεχνολογίες Διαχείρισης Μεγάλου Όγκου Δεδομένων

      Συμμετέχοντα Μέλη ΔΕΠ

      Σταμούλης Γεώργιος, Καθηγητής
      E-mail: georges@e-ce.uth.gr

      Τίτλος BigOptiBase – Βελτιστοποίηση Κατανάλωσης Ενέργειας Σταθμών Βάσης με Τεχνολογίες Διαχείρισης Μεγάλου Όγκου Δεδομένων
      Διάρκεια 2019 – 2022
      Ιστοσελίδα http://www.bigoptibase.gr/

      Περισσότερα →

  • Δραστηριότητες
    • Διαλέξεις
    • Σεμινάρια Π.Μ.Σ
    • Ημερίδες & Συνέδρια
    • Ημερολόγιο Εκδηλώσεων
  • Απόφοιτοι
      • Ισοτιμία ΜΗΥΤΔ με ΗΜΜΥ
      • Γνώμες Αποφοίτων
      • Διδάκτορες
  • Υπηρεσίες
    • Γραμματεία
      • Πληροφορίες
      • Γενικά Έντυπα
    • Τεχνική Υποστήριξη
  • Ανακοινώσεις
    • Γενικές Ανακοινώσεις
    • Ακαδημαϊκά Νέα
    • Πρωτοετών
    • Αποφοίτων
    • Πρακτική Άσκηση
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εκδηλώσεις
    • Υποτροφίες
    • Πρόσφατες Ανακοινώσεις

      • 07/04/2021 Πρόγραμμα Υποτροφιών DUO-Korea 2021
      • 05/04/2021 Υποτροφίες Helmepa
      • 01/04/2021 Διεθνής Ημερίδα: Ενεργή Μάθηση στην Πολυτεχνική Εκπαίδευση
      • 01/04/2021 Εκδήλωση: Ψηφιακά Παιχνίδια για Προβληματοκεντρική Μάθηση
      • 26/03/2021 Θέση Εργασίας στην Εταιρεία Seal One AG
  • Επικοινωνία
    • Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
      • Γκλαβάνη 37 και 28ης Οκτωβρίου
        Κτήριο Δεληγιώργη, 4ος Όροφος
        ΤΚ 382 21, Βόλος
      Τηλ. +30 24210 74967
      e-mail gece ΑΤ e-ce.uth.gr
      Τηλ. Π.Μ.Σ. +30 24210 74934
      e-mail Π.Μ.Σ. pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr
      Fax +30 24210 74997
  • Είσοδος

Ψηφιακή Τεχνολογία για Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Φοιτητών για τον 21ο Αιώνα

Αρχική » Ανακοινώσεις » Ακαδημαϊκά Νέα » Ψηφιακή Τεχνολογία για Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Φοιτητών για τον 21ο Αιώνα
22/07/2020
  • Ακαδημαϊκά Νέα

Η μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει σήμερα η ανώτατη εκπαίδευση δεν είναι απλά η οικοδόμηση θεμελιωδών γνώσεων σε έναν επιστημονικό τομέα. Καλείται να διαμορφώσει νέους ενήλικες που θα δράσουν σε ένα επιχειρηματικό και τεχνολογικό περιβάλλον που εξελίσσεται συνεχώς. Εκτός από τις βασικές γνώσεις πεδίου, οι νέοι επαγγελματίες καλούνται να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, κριτικής σκέψης, αποτελεσματικής συνεργασίας σε διαφοροποιημένες ομάδες,  και ανεξάρτητης μάθησης που θα τους επιτρέψει να μένουν στην πρώτη γραμμή του τομέα τους σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.
Προς την κατεύθυνση αυτή το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΤΗΜΜΥ, http://e-ce.uth.gr) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και πιο συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr), σχεδιάζει μαθησιακές παρεμβάσεις που βασίζονται στην ενεργή μάθηση και εκθέτουν τους φοιτητές σε σύνθετα προβλήματα η λύση των οποίων απαιτεί το συνδυασμό διεπιστημονικών γνώσεων από πολυτεχνικές και οικονομικές επιστήμες. Ο μαθησιακός σχεδιασμός στοχεύει στην ανάπτυξη εξελιγμένων δεξιοτήτων πέρα από την κατανόηση και αποστήθιση πληροφορίας, όπως την ικανότητα εφαρμογής νέας γνώσης στην πράξη, ανάλυσης πληροφορίας που προέρχεται από διαφορετικές πηγές, σύνθεσης νέας γνώσης από παλιά, και αξιολόγησης λύσεων. Ο μαθησιακές δράσεις εκμεταλλεύονται την ψηφιακή τεχνολογία για να διευρύνουν τη διάδραση μέσα και έξω από την τάξη, την ανταλλαγή και σύνθεση γνώσεων, την ομότιμη μάθηση, και τη συλλογική ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ομάδες. Μηχανισμοί παιγνιώδους μάθησης ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή των φοιτητών μέσω μαθησιακών αποστολών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα τους, συμμετοχικών δραστηριοτήτων, υγιούς ανταγωνισμού, ανταμοιβής, και αναγνώρισης.

Η μάθηση υποστηρίζεται από ένα ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι που καλεί τους φοιτητές να εισάγουν λύσεις σε σενάρια εμπνευσμένα από τις διαδικασίες σχεδιασμού υπηρεσιών για τις ανάγκες μιας πόλης. Το εκπαιδευτικό παιχνίδι έχει τη μορφή μιας εφαρμογής για πολλαπλούς ταυτόχρονους χρήστες που καλούνται να εκπληρώσουν μια αποστολή σε ομάδα με κοινό στόχο. Κάθε μέλος της ομάδας υιοθετεί έναν συγκεκριμένο ρόλο και έχει διαφορετική άποψη του παιχνιδιού. Τα μέλη πρέπει να συνεργαστούν μέσα σε ρεαλιστικά πλαίσια περιορισμών και προτεραιοτήτων, όπως να μοιραστούν ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό, για να λύσουν επιμέρους προβλήματα της ευρύτερης αποστολής. Η ψηφιακή εφαρμογή παρέχει ανατροφοδότηση στους φοιτητές σχετικά με τους πόρους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά το σχεδιασμό μιας λύσης και τα κόστη, επιτρέποντας τον πειραματισμό και τη μάθηση μέσω εμπειρίας. Τα μαθησιακά σενάρια είναι ανοιχτά: διαφορετικές ομάδες μπορεί να προτείνουν διαφορετικές λύσεις, εισάγοντας ένα πλαίσιο για συζήτηση μέσα στην τάξη σχετικά με την επίτευξη βέλτιστων πρακτικών.

Η μαθησιακή παρέμβαση υλοποιείται στα πλαίσια του ερευνητικού έργου HERA: Re-engineering Higher Education through Active Learning for Growth (http://heraproject.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσω της Ελληνικής Διαχειριστικής Αρχής ΙΚΥ (http://iky.gr) . Επιστημονικά υπεύθυνος του έργου είναι ο Ομ. Καθ. του ΤΗΜΜΥ κ. Ηλίας Χούστης ενώ οργανωτικά υπεύθυνη είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα.

Πρόσφατες Ανακοινώσεις

  • 07/04/2021 Πρόγραμμα Υποτροφιών DUO-Korea 2021
  • 05/04/2021 Υποτροφίες Helmepa
  • 01/04/2021 Διεθνής Ημερίδα: Ενεργή Μάθηση στην Πολυτεχνική Εκπαίδευση
  • 01/04/2021 Εκδήλωση: Ψηφιακά Παιχνίδια για Προβληματοκεντρική Μάθηση

e-Yπηρεσίες

Επικοινωνία

  • Γκλαβάνη 37 και 28ης Οκτωβρίου, Βόλος
  • Τηλέφωνο: +30 24210 74967
  • Fax: +30 24210 74997
  • Email: gece@e-ce.uth.gr

Ανακοινώσεις

  • Γενικές Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκά Νέα
  • Θέσεις Εργασίας
  • Υποτροφίες
  • Αποφάσεις Συλλογικών Οργάνων

Θα μας Βρείτε

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin
© Copyright 2021 Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία σου στο site μας.ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΠληροφορίες