Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
| |
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (THMMY), και συγκεκριμμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr), σχεδιάζει ψηφιακές υπηρεσίες που υποστηρίζουν τη διαδικασία μάθησης σε υβριδική μορφή, τόσο μέσα στην τάξη όσο και από απόσταση, στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι υπηρεσίες αναπτύσσονται στα πλαίσια του ερευνητικού έργου VIE: Virtual Presence in Higher Education Hybrid Learning Delivery (http://projectvie.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στα πλαίσια ειδικής πρόσκλησης για το σχεδιασμό ψηφιακών λύσεων που υποστηρίζουν αποτελεσματικά την απρόσκοπτη συνέχιση της μάθησης στην εποχή της πανδημίας.
Η ψηφιακή υπηρεσία που αναπτύσσεται στοχεύει στην υποστήριξη της ευέλικτης μεταφοράς της μάθησης από την τάξη σε απόσταση και το αντίθετο, ή και τον υβριδικό συνδυασμό των δύο μεθόδων, με όσο το δυνατό μικρότερες επιπτώσεις στους συμμετέχοντες. Αν και οι φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν εξοικείωση με την ψηφιακή τεχνολογία και τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών για την πρόσβαση σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, μπορούν να ωφεληθούν από υπηρεσίες που επιτρέπουν την από απόσταση συνεργασία με τρόπο που προσομοιώνει τη διαδικασία ανταλλαγής ιδεών μέσα στην τάξη. Η υπηρεσία είναι έντονα διαδραστρική και υποστηρίζει την προβληματοκεντρική μάθηση σε ομάδες. Eπιτρέπει στους φοιτητές να αναγνωρίζουν τα μέλη της ομάδας τους σε ψηφιακό περιβάλλον μέσω avatar, να ανταλλάσουν απόψεις με τη μορφή δημοσιεύσεων σε κοινό ψηφιακό χώρο εργασίας, να αναθεωρούν, να επεγεργάζονται, και να συνδιάζουν ιδέες για το σχεδιασμό λύσεων και την αποτελεσματική διαχείριση και ιεράρχιση εργασιών με οπτικό και ελκυστικό τρόπο.
Στην υπολοίηση του ερευνητικού έργου συμμετέχουν, εκτός από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εκπαιδευτικοί οργανισμοί από την Πορτογαλλία, Εσθονία, Φινλανδία, Ρουμανία, και Ισπανία. Επιστημονικά υπεύθυνοι του έργου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο Ομότιμος Καθηγητής Ηλίας Χούστης. Στην ομάδα εργασίας συμμετέχουν οι Olivier Heidmann, Σωτήρης Ευαγγέλου, Κωνσταντίνος Κατσιμεντές, Χριστίνα Τάκα, και Νάντια Βλαχούτσου.