![]() | |
Τσαλαπάτα Χαρίκλεια, Ε.ΔΙ.Π. | |
---|---|
Γνωστικό Αντικείμενο | Επιστήμη και Τεχνολογία Μηχανικού Υπολογιστών |
Δίπλωμα | Μηχανικός Υπολογιστών και Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών |
Διδακτορικό | ΤΗΜΜΥ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας |
Γραφείο | 326 |
Ώρες Γραφείου | Δευτέρα και Παρασκευή 13.00 - 14.00 με ραντεβού |
Τηλ. | +30 24210 74513 |
htsalapa@uth.gr | |
Ιστοσελίδα CV Google Scholar |
Επιστ. Υπεύθυνος | ![]() Loading… Δομή Προαπαιτούμενων ΜαθημάτωνXρώμα κόμβου: Σχήμα Κόμβου: Σύρσιμο Κόμβου: Μεγένθυση & Μετακίνηση Γραφήματος: Η Χαρίκλεια Τσαλαπάτα έχει δίπλωμα Μηχανικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Πατρών (1990), MSc in Computer Science από το Πανεπιστήμιο Rice στο Houston, TX (1994), ΜΒΑ από το Columbia University (2005), και διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (2015). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο συνδυασμό ψηφιακής τεχνολογίας και αναδυόμενων μεθοδολογιών μάθησης για το σχεδιασμό καινοτόμων, ανταποδοτικών και αποτελεσματικών μαθησιακών εμπειριών που χτίζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζονται η βιομηχανία και η κοινωνία σήμερα, με έμφαση στο σχεδιασμό μαθησιακών ψηφιακών παιχνιδιών και την εφαρμογή της σχεδιαστικής σκέψης σε διαδικασίες καινοτομίας. Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών σπουδών της εργάστηκε πάνω σε παράλληλη επεξεργασία αναπτύσσοντας ένα ψηφιακό σύστημα που αναλύει και αναδιοργανώνει κώδικα λογισμικού με σκοπό να εξαλειφθούν οι εξαρτήσεις βρόγχων έτσι ώστε οι βρόγχοι να μπορούν να εκτελεστούν παράλληλα. Στα πλαίσια του διδακτορικής της διατριβής ανέλυσε τις θετικές επιπτώσεις μαθησιακών παιχνιδιών βασισμένων σε έννοιες και δομές οπτικού προγραμματισμού (visual programming) στην ανάπτυξη αναλυτικής, κριτικής, και υπολογιστικής σκέψης σε παιδιά δημοτικού. Πριν την επαγγελματική της απασχόληση στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας εργάστηκε στην εταιρεία Oracle Corp. στο San Francisco, CA στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ως μηχανικός βάσεων δεδομένων. Επιπλέον, εργάστηκε στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ηράκλειο Κρήτης ως μηχανικός λογισμικού στα πλαίσια ερευνητικών προγραμμάτων. Τέλος, εργάστηκε στο Von Karman Institute for Fluid Mechanics στις Βρυξέλλες στα πλαίσια της διπλωματικής της και άλλων εργασιών. Από το 2000 εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ως μηχανικός λογισμικού αρχικά στο Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής και μετά στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Από το Μάιο του 2016 εργάζεται ως μέλος ΕΔΙΠ στο ίδιο τμήμα. Έχει υλοποιήσει περισσότερα από 50 ερευνητικά προγράμματα στο αντικείμενο της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση με έμφαση στα ψηφιακά παιχνίδια και τις ψηφιακές πλατφόρμες συνεργασίας, καινοτομίας, και μάθησης. Στα πλαίσια αυτών των ερευνητικών δραστηριοτήτων έχει συνεργαστεί με πάνω από 50 οργανισμούς σε Ευρώπη και Ασία. Η ερευνητική δραστηριότητα από την άτυπη ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (Creative Technologies Learning Lab), στην ιστοσελίδα της οποίας υπάρχουν περιγραφές (http://ctll.e-ce.uth.gr ). Έχει δημοσιεύσει πάνω από 80 άρθρα σε συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά καθώς και κεφάλαια σε βιβλία. Επιπλέον έχει επιμεληθεί (book editor) το Special Issue Repring Game-Based Learning, Gamification in Education, and Serious Games 2023 (editors Carlos Vaz de Carvalho, Hariklia Tsalapatas, Ricardo Baptista). Μαθήματα: Χειμερινό εξάμηνο:
Εαρινό εξάμηνο:
Παλαιότερα μαθήματα:
Δημοσιεύσεις σε συνέδρια
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
Κεφάλαια σε βιβλία
Επιμέλεια βιβλίων (book editing)
Ερευνητικά έργα Συνολική χρηματοδότηση ερευνητικών έργων για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας περίπου 2.4εκ. Ευρώ.
Προπτυχιακά Μαθήματα:Μεταπτυχιακά Μαθήματα Π.Μ.Σ. στην «Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ»:
Μεταπτυχιακά Μαθήματα Π.Μ.Σ «Εφαρμοσμένη Πληροφορική»: |
---|---|
Τίτλος | Design4Climate: Addressing Climate Change through Design Thinking for a Green |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 60.252,00 |
Διάρκεια | 01/10/2020 – 15/12/2023 |
Ιστοσελίδα | https://design4climate.e-ce.uth.gr/ |