Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών

  • Τμήμα
    • Φυσιογνωμία
    • Διοίκηση – Πληροφορίες
    • Διδάσκοντες
    • Προσωπικό
    • Προγράμματα
    • Αξιολόγηση Τμήματος
    • Κάμερα στο Εργοτάξιο του Νέου Κτηρίου
  • Σπουδές
    • Γνωστικά Αντικείμενα
    • Προπτυχιακές Σπουδές
    • Μεταπτυχιακές Σπουδές
      • Μ.Δ.Ε. στην «Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ»
      • Μ.Δ.Ε. στην «Εφαρμοσμένη Πληροφορική»
      • Υπότροφοι Π.Μ.Σ. «Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ»
      • Υπότροφοι Π.Μ.Σ. «Εφαρμοσμένη Πληροφορική»
    • Διδακτορικές Σπουδές
    • Κατάλογος Μαθημάτων
      • Προπτυχιακά Μαθήματα
      • Μεταπτυχιακά Μαθήματα
        • Επιστήμη και Τεχνολογία ΗΜΜΥ
        • Εφαρμοσμένη Πληροφορική
      • Erasmus
    • Πιστωτικές Μονάδες ECTS
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Επαγγελματικά Θέματα
    • Πιστοποιήσεις
      • Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην «Επιστήμη Δεδομένων»
    • Πρακτική Ασκηση
    • Πρωτοετείς Φοιτητές
      • Μήνυμα Προέδρου
      • Συχνές Ερωτήσεις
  • Έρευνα
    • Εργαστήρια
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Μεταδιδακτορική Έρευνα
    • Υποψήφιοι Διδάκτορες
    • Διατριβές – Εργασίες
    • Ερευνητικά Προγράμματα σε Εξέλιξη

      Μαθησιακά Παιχνίδια για Εξοικείωση Φοιτητών με την Ευέλικτη Σχεδίαση

      Επιστ. Υπεύθυνος

      Χούστης ΗλίαςΧούστης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής
      E-mail: enh@e-ce.uth.gr

      Τίτλος Μαθησιακά Παιχνίδια για Εξοικείωση Φοιτητών με την Ευέλικτη Σχεδίαση
      Διάρκεια 2016 – 2018
      Ιστοσελίδα http://leapproject.eu/

      Περισσότερες Πληροφορίες

      Μαθησιακά Παιχνίδια για την Προώθηση της Πολυγλωσσίας στις Αρχικές Τάξεις της Δημοτικής Εκπαίδευσης

      Επιστ. Υπεύθυνος

      Χούστης ΗλίαςΧούστης Ηλίας, Ομότιμος Καθηγητής
      E-mail: enh@e-ce.uth.gr

      Τίτλος Μαθησιακά Παιχνίδια για την Προώθηση της Πολυγλωσσίας στις Αρχικές Τάξεις της Δημοτικής Εκπαίδευσης
      Διάρκεια 2016 – 2017

      Περισσότερες Πληροφορίες

  • Δραστηριότητες
    • Διαλέξεις
    • Σεμινάρια Π.Μ.Σ
    • Ημερίδες & Συνέδρια
    • Ημερολόγιο Εκδηλώσεων
  • Απόφοιτοι
      • Ισοτιμία ΜΗΥΤΔ με ΗΜΜΥ
      • Γνώμες Αποφοίτων
      • Διδάκτορες
  • Υπηρεσίες
    • Γραμματεία
      • Πληροφορίες
      • Γενικά Έντυπα
    • Τεχνική Υποστήριξη
  • Ανακοινώσεις
    • Γενικές Ανακοινώσεις
    • Ακαδημαϊκά Νέα
    • Πρωτοετών
    • Αποφοίτων
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εκδηλώσεις
    • Υποτροφίες
    • Εκλεκτορικά Σώματα
    • Αποφάσεις Συλλογικών Οργάνων
    • Πρόσφατες Ανακοινώσεις

      • 23/04/2018 Προκήρυξη Υποτροφιών Ιταλικής Κυβέρνησης 2018-2019
      • 23/04/2018 Προκήρυξη Υποτροφιών 2018-2019 Ιδρύματος Λοχαγού Φανουράκη
      • 04/04/2018 Εκδήλωση Ερευνητικού Έργου LEAP
      • 04/04/2018 Θέση Εργασίας
      • 04/04/2018 Υποτροφίες HELMERA 2018-2019
  • Επικοινωνία
    • Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
      • Γκλαβάνη 37 και 28ης Οκτωβρίου
        Κτήριο Δεληγιώργη, 4ος Όροφος
        ΤΚ 382 21, Βόλος
      Τηλ. +30 24210 74967
      e-mail gece ΑΤ e-ce.uth.gr
      Τηλ. Π.Μ.Σ. +30 24210 74934
      e-mail Π.Μ.Σ. pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr
      Fax +30 24210 74997
  • Είσοδος

ΗΥ310 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης

Αρχική » Σπουδές » Προπτυχιακές Σπουδές » Προπτυχιακά Μαθήματα » ΗΥ310 Τεχνολογίες Εκπαίδευσης

Loading…

Δομή Προαπαιτούμενων Μαθημάτων

Xρώμα κόμβου:
1ο Έτος 2ο Έτος 3ο Έτος 4ο-5ο Έτος


Σχήμα Κόμβου:
Κύκλος: Υποχρεωτικό Μάθημα
Τετράγωνο: Μάθημα Επιλογής
Αστεράκι: Μάθημα για το οποίο γίνεται η αναζήτηση


Σύρσιμο Κόμβου:
Κάνοντας κλίκ στον κόμβο και μετακινώντας το ποντίκι.


Μεγένθυση & Μετακίνηση Γραφήματος:
Κάνοντας κύλιση (scrolling) και σύρσιμο (dragging) του ποντικιού.

Γνωστικό Αντικείμενο Εφαρμογών και Θεμελιώσεων της Επιστήμης των Υπολογιστών (ΕΘ)
Εξάμηνο Εξάμηνο 5 – Χειμερινό
Τύπος Μαθήματος Επιλογής
Μονάδες ECTS 6
Σελίδα Μαθήματος http://si-lang.net/index.php/dissemination-menu/2013-2014
Υπεύθυνοι Μαθήματος

Τσαλαπάτα ΧαρίκλειαΤσαλαπάτα Χαρίκλεια, Ε.ΔΙ.Π.
E-mail: htsalapa@e-ce.uth.gr

Συγγράμματα
  • Ουσιαστική Μάθηση με την Τεχνολογία, Β. Μητροπούλου, Ιωάννης Καραδέδος (Μέθεξις), 2011, Θεσ/νίκη
Πρόγραμμα Χειμερινού Εξαμήνου Ακ. Έτους 2017 – 2018
Ημέρα Ώρα Τύπος Αίθουσα Διδάσκων
Δευτέρα 09:00 – 11:00 Διάλεξη Αιθ. Σ Τσαλαπάτα Χαρίκλεια
Τετάρτη 11:00 – 13:00 Διάλεξη Αιθ. Σ Τσαλαπάτα Χαρίκλεια
  • Περιγραφή
  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα επικεντρώνεται στη χρήση τεχνολογίας ως εκπαιδευτικό εργαλείο σε διαδικασίες δια βίου μάθησης που απευθύνονται σε ευρείς ομάδες στόχους, συμπεριλαμβανομένων μαθητών προσχολικής ηλικίας, μαθητών δημοτικού, μαθητών γυμνασίου, μαθητών λυκείου, και ενηλίκων συμπεριλαμβανομένων επαγγελματιών. Το μάθημα αναλύει παραδοσιακές και σύγχρονες μεθοδολογίες μάθησης όπως συνεργατική μάθηση, εξερεύνηση, μάθηση με δράση, μάθηση σε κίνηση, μάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων, μάθηση μέσω εργασιών, κ.α. Στη συνέχεια το μάθημα επικεντρώνεται στο πως η τεχνολογία, και κυρίως η τεχνολογία ηλεκτρονικών υπολογιστών, μπορεί να συνδυαστεί με αναδυόμενες καινοτόμες μεθοδολογίες μάθησης για τη διεύρυνση και βελτίωση διαδικασιών μάθησης τόσο επίσημων, όσων και ανεπίσημων και άτυπων. Συγκεκριμένα αναλύεται η χρήση των εξής τεχνολογιών ως μαθησιακών εργαλείων που μπορεί να ενσωματωθούν σε συνδυασμένες διαδικασίες μάθησης που συμπεριλαμβάνουν διδασκαλία, χρήση ψηφιακών βοηθημάτων, συνεργασία, και δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη: συστημάτων διαχείρισης μάθησης και γνώσης με ασύγχρονο τρόπο, συστημάτων σύγχρονης επικοινωνίας για μάθηση από απόσταση, εξομοιωτών, εκπαιδευτικών παιχνιδιών, μεθοδολογίας παιγνίων στη μάθηση, τεχνολογίας αφής, ασύρματης και κινητής τεχνολογίας, ψηφιακής αφήγησης, ψηφιακών κοινοτήτων, και άλλων. Το μάθημα επιπλέον αναφέρεται στο πως η τεχνολογία μπορεί να υποστηρίξει τη μάθηση σε ομάδες ατόμων που αντιμετωπίζουν επιπλέον συγκεκριμένες προκλήσεις όπως τα άτομα με ειδικές ανάγκες, τα άτομα που βρίσκονται σε κίνδυνο κοινωνικής απομόνωσης, κ.α. Επιπλέον, το μάθημα επικεντρώνεται στο πως η τεχνολογία μπορεί να συμβάλλει σε συνδυασμό με παιδαγωγικές θεωρίες στην ανάπτυξη βασικών εγκάρσιων δεξιοτήτων όπως οι ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες γλωσσών, επιχειρηματική σκέψη, κριτική σκέψη, αναλυτική σκέψη, εργασία σε ομάδες και ανεξάρτητα, η εργασία σε διεθνές περιβάλλον, κ.α. Τέλος το μάθημα αναφέρεται σε περιοχές όπως το learning analytics και η συμβολή της περιοχής αυτής στη βελτίωση μαθησιακών διαδικασιών. Στο μάθημα γίνεται αναφορά σε ερευνητικές δραστηριότητες και καλές πρακτικές.

Το μάθημα αναφέρεται στη χρήση της τεχνολογίας ως συμπληρωματικού εκπαιδευτικού εργαλείου που μπορεί σε συνδυασμό με παιδαγωγικές θεωρήσεις να συμβάλει στην ενίσχυση μαθησιακών διαδικασιών και δραστηριοτήτων.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

  • μπορεί να εφαρμόσει ανάλυση μαθησιακών αναγκών συγκεκριμένων ομάδων στα συγκεκριμένα μαθησιακά πλαίσια
  • γνωρίζει και κατανοεί έννοιες σχετικές με βασικές δεξιότητες όπως η αναλυτική σκέψη, κριτική σκέψη, επιχειρηματική σκέψη, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, ικανότητα εργασίας σε ομάδες, ικανότητα εργασίας σε διεθνές περιβάλλον, κ.α.
  • γνωρίζει και κατανοεί αναδυόμενες μεθοδολογίες μάθησης όπως η διερεύνηση, εξερεύνηση, μάθηση σε δράση, παιγνιώδη μάθηση σε κίνηση, μάθηση μέσω επίλυσης προβλημάτων, αφηγηματική μάθηση, μάθηση με εργασίες κ.α. καθώς επίσης και θεωρίες μάθησης όπως ο κονστρουκτιβισμός (constructivism) και ο κονστρακτιονισμός (constructionism)
  • γνωρίζει, κατανοεί και μπορεί να εφαρμόσει διαδικασίες αξιολόγησης μάθησης βάσει μαθησιακών στόχων
  • γνωρίζει, κατανοεί και εφαρμόζει καινοτόμες τεχνολογίες υπολογιστών σε ευρύτερες διαδικασίες μάθησης, συμπεριλαμβανομένων των: ασύγχρονων λύσεων μάθησης, τεχνολογίας σύγχρονης επικοινωνίας, προσομοιώσεων, επιστημονικών πειραμάτων, ψηφιακών παιχνιδιών, κοινοτήτων, κινητής τηλεφωνία, τεχνολογίας αφής, ψηφιακής αφήγησης, .κ.α.
  • γνωρίζει και κατανοεί τις τάσεις και τα νέα πεδία έρευνας στον τομέα των τεχνολογιών εκπαίδευσης όπως gamification, learning analytics, κ.α.
  • είναι σε θέση να αναπτύξει και να παρουσιάσει σε ακροατήριο ολοκληρωμένες προτάσεις για θετικές παρεμβάσεις μέσω τεχνολογίας υπολογιστών προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης συγκεκριμένων μαθησιακών αναγκών και της πλήρωσης συγκεκριμένων στόχων

Στοιχεία Μαθήματος για Παλιό Πρόγραμμα Σπουδών

Τίτλος Μαθήματος Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Κωδικός Μαθήματος ΗΥ310
Εξάμηνο Εξάμηνο 7 – Χειμερινό
Τύπος Μαθήματος Επιλογής
Μονάδες ECTS 5

Πρόσφατες Ανακοινώσεις

  • 23/04/2018 Προκήρυξη Υποτροφιών Ιταλικής Κυβέρνησης 2018-2019
  • 23/04/2018 Προκήρυξη Υποτροφιών 2018-2019 Ιδρύματος Λοχαγού Φανουράκη
  • 04/04/2018 Εκδήλωση Ερευνητικού Έργου LEAP
  • 04/04/2018 Θέση Εργασίας

e-Yπηρεσίες

Επικοινωνία

  • Γκλαβάνη 37 και 28ης Οκτωβρίου, Βόλος
  • Τηλέφωνο: +30 24210 74967
  • Fax: +30 24210 74997
  • Email: gece@e-ce.uth.gr

Ανακοινώσεις

  • Γενικές Ανακοινώσεις
  • Ακαδημαϊκά Νέα
  • Θέσεις Εργασίας
  • Υποτροφίες
  • Αποφάσεις Συλλογικών Οργάνων

Θα μας Βρείτε

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin
© Copyright 2018 Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών