Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Αναλογικός Σχεδιασμός, Δοκιμές και Επαλήθευση |
Φορέας Χρηματοδότησης | NanoZeta Technologies ltd. |
Προϋπολογισμός | 271.400,00 |
Διάρκεια | 26/01/2021 – 25/01/2028 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | DIGITAfrica: Towards a comprehensive pan-African research infrastructure in Digital Sciences |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 123.125,00 |
Διάρκεια | 16/12/2024 – 31/12/2027 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | TWIN-RELECT: Twinning for Excellence in Reliable Electronics |
Φορέας Χρηματοδότησης | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ |
Προϋπολογισμός | 602.500,00 |
Διάρκεια | 01/10/2024 – 30/09/2027 |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
| |
Τηλ. | +30 24210 74967, +30 24210 74934 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74933 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr) αναπτύσσουν ψηφιακά εργαλεία για υβριδική μάθηση. Τα εργαλεία στοχεύουν στη διευκόλυνση της μεταφοράς διαδικασιών μάθησης από την τάξη σε ψηφιακή μορφή και το αντίστροφο με στόχο να καλύψει τις διευρυμένες ανάγκες για ευελιξία στο μαθησιακό σχεδιασμό που έχουν προκύψει από την πανδημία COVID-19. Τα εργαλεία συμπληρώνουν υπάρχουσες υπηρεσίες, όπως πλατφόρμες διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου που δίνουν τη δυνατότητα της κοινοποίησης αρχείων από το διδάσκοντα προς τους μαθητές, την υποβολή εργασιών, τη διεξαγωγή εξετάσεων πολλαπλής επιλογής ή ανοιχτού κειμένου, και την προώθηση ανακοινώσεων, προσφέροντας υπηρεσίας συνεργασίας που λείπουν από παραδοσιακές μαθησιακές πλατφόρμες.
Τα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν στις 17 Ιανουαρίου 2023 από φοιτητές του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. Οι φοιτητές, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους κ. Θωμά Σπύρου, χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά εργαλεία για να σχεδιάσουν διαδικασίες για την ομαλή ένταξη πρωτοετών φοιτητών στο πανεπιστημιακό περιβάλλον. Συνολικά 15 φοιτητές εργάστηκαν σε ομάδες σχεδιάζοντας δράσεις που προωθούν την κοινωνικοποίηση των νέων φοιτητών μέσω της ομαδικής τους εκπόνησης, όπως ένα κυνήγι θησαυρού σε εξωτερικό χώρο ή ένα δωμάτιο διαφυγής.
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου VIE: Virtual Presence in Higher Education Hybrid Learning (http://projectvie.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και υλοποιείται από το 2021 έως το 2023. Στο ερευνητικό έργο συμμετέχουν, εκτός από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εκπαιδευτικοί οργανισμοί από την Εσθονία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Φινλανδία, και την Ισπανία. Επιστημονικά υπεύθυνοι του ερευνητικού σχεδίου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο Ομ. Καθ. του Τμήματος κ. Ηλίας Χούστης.