Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Συμμετέχοντα Μέλη ΔΕΠ |
|
Τίτλος | MORCIC: Μείωση Τάξης Μεγέθους Ηλεκτρομαγνητικών Μοντέλων για Μεγάλα Ολοκληρωμένα Κυκλώματα |
Διάρκεια | 2021 – 2023 |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | SL-ReDu: Αναγνώριση Νοηματικής Γλώσσας στην Εκπαίδευση |
Διάρκεια | 2020 – 2023 |
Ιστοσελίδα | https://sl-redu.e-ce.uth.gr/ |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Qualcomm Faculty R&D Award 2019 |
Διάρκεια | 2019 – 2023 |
Ιστοσελίδα | https://caslab.e-ce.uth.gr/ |
Επιστ. Υπεύθυνος |
|
---|---|
Τίτλος | Characterisation of LN2 UUI |
Διάρκεια | 2019 – 2023 |
Ιστοσελίδα | https://caslab.e-ce.uth.gr/ |
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | |
---|---|
|
|
Τηλ. | +30 24210 74967 |
gece ΑΤ e-ce.uth.gr | |
Τηλ. Π.Μ.Σ. | +30 24210 74934 |
e-mail Π.Μ.Σ. | pgsec ΑΤ e-ce.uth.gr |
Ιστοσελίδα | https://www.e-ce.uth.gr/contact-info/ |
Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, και συγκεκριμένα η ερευνητική ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr) αναπτύσσουν ψηφιακά εργαλεία για υβριδική μάθηση. Τα εργαλεία στοχεύουν στη διευκόλυνση της μεταφοράς διαδικασιών μάθησης από την τάξη σε ψηφιακή μορφή και το αντίστροφο με στόχο να καλύψει τις διευρυμένες ανάγκες για ευελιξία στο μαθησιακό σχεδιασμό που έχουν προκύψει από την πανδημία COVID-19. Τα εργαλεία συμπληρώνουν υπάρχουσες υπηρεσίες, όπως πλατφόρμες διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου που δίνουν τη δυνατότητα της κοινοποίησης αρχείων από το διδάσκοντα προς τους μαθητές, την υποβολή εργασιών, τη διεξαγωγή εξετάσεων πολλαπλής επιλογής ή ανοιχτού κειμένου, και την προώθηση ανακοινώσεων, προσφέροντας υπηρεσίας συνεργασίας που λείπουν από παραδοσιακές μαθησιακές πλατφόρμες.
Τα ψηφιακά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν στις 17 Ιανουαρίου 2023 από φοιτητές του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. Οι φοιτητές, υπό την καθοδήγηση του καθηγητή τους κ. Θωμά Σπύρου, χρησιμοποίησαν τα ψηφιακά εργαλεία για να σχεδιάσουν διαδικασίες για την ομαλή ένταξη πρωτοετών φοιτητών στο πανεπιστημιακό περιβάλλον. Συνολικά 15 φοιτητές εργάστηκαν σε ομάδες σχεδιάζοντας δράσεις που προωθούν την κοινωνικοποίηση των νέων φοιτητών μέσω της ομαδικής τους εκπόνησης, όπως ένα κυνήγι θησαυρού σε εξωτερικό χώρο ή ένα δωμάτιο διαφυγής.
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού σχεδίου VIE: Virtual Presence in Higher Education Hybrid Learning (http://projectvie.eu) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ και υλοποιείται από το 2021 έως το 2023. Στο ερευνητικό έργο συμμετέχουν, εκτός από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, εκπαιδευτικοί οργανισμοί από την Εσθονία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Φινλανδία, και την Ισπανία. Επιστημονικά υπεύθυνοι του ερευνητικού σχεδίου είναι το μέλος ΕΔΙΠ του ΤΗΜΜΥ κ. Χαρίκλεια Τσαλαπάτα και ο Ομ. Καθ. του Τμήματος κ. Ηλίας Χούστης.